Pravidlá pre skiny

V ligových závodoch na Assetto Corsa Central sa môžu používať vlastné skiny.
Pravidlá o použití skinov sa môžu líšiť v závislosti od ligovej série ktorú chceš jazdiť, tieto výnimky alebo doplnenie pravidiel je vždy zverejnené na stránke s informáciami ku konkrétnej ligovej sérii a treba ich takisto dodržiavať.

Jednoduchý návod ako si vytvoriť vlastný skin nájdeš v sekcii Návody.

Všeobecné pravidlá pre skiny

  1. Vlastný skin musí vychádzať z oficiálnej predlohy ( tzv. template ). Tento oficiálny template admin zverejní na stiahnutie ku každej závodnej sérii.
  2. Template obsahuje povinné prvky – logá a reklamy sponzorov. Túto vrstvu ( v template väčšinou nazvanú „povinné prvky“ ) je zakázané vypínať, prekrývať inými reklamami alebo akokoľvek meniť. Táto vrstva je povinná. Výnimka môže nastať, ak nie je povinné logo dobre viditeľné, napríklad je logo biele a vy používate bielu farbu auta, vtedy je povolené povinné logo upraviť tak, aby bolo viditeľné. Ideálne riešenie je neupravovať samotné logo, ale pod logo umiestniť obdĺžnik príslušnej veľkosti v kontrastnej farbe a podobne – viď príklad dole.
  3. Užívateľské skiny musia mať zhodnú veľkosť presne podľa templatu. Ak je template v rozmere 2048×2048 bodov tak aj všetky užívateľské skiny budú v tomto rozmere. Nie je povolené používanie vyšších násobkov daného rozmeru ( napr. 4096×4096 ) z dôvodu vysokej záťaže na výkon hardware, vysokú záťaž VRAM a nízke FPS.
  4. Súčasťou každého skinu musí byť správne vyplnený súbor „ui_skin.json“.
  5. Názov zložky skinu sa skladá so znakov „acc_“ a menom, alebo nickom pilota bez diakritiky, napr. acc_kypo alebo acc_michael_schumacher… Namiesto medzery používajte podtržník. Sú povolené iba malé písmená.
  6. Hotové a odskúšané skiny zasielajte e-mailom administrátorovi ligovej série, pre ktorú sú skiny určené. Admin skiny skontroluje a zabezpečí pridanie skinu do skinpacku a jeho zverejnenie.

 

Prvý obrázok je nevhodne použité logo, dalšie dva obrázky ukazujú riešenie situácie…

Prejsť na panel nástrojov